Dobre wyniki bankowych infolinii w badaniu ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
6.12.2016

Dobre wyniki bankowych infolinii w badaniu ARC Rynek i Opinia

Bankowe infolinie są dobrze oceniane przez klientów. Na pozycję lidera powrócił PKO BP, zaś największą poprawę w ciągu ostatniego roku odnotowały: Bank Pekao oraz Alior Bank. Jednocześnie klienci nieco dłużej niż pół roku temu poczekają na połączenie z konsultantem (7 sekund) oraz odpowiedź e-mailową (2,7 godziny) – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2016

5 grudnia 2016