Spowolnienie na rynku reklamy. Najbardziej spadły wydatki branży finansowej
  • 0
  • 6
7.12.2016

Spowolnienie na rynku reklamy. Najbardziej spadły wydatki branży finansowej

W trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 5714 mln zł – wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Trzeci kwartał był jednak zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostu wyniosła 1,8 proc., podczas gdy w pierwszym kwartale było to 3,3 proc., zaś w drugim 2,5 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2016

6 grudnia 2016