Duże marki nieświadomie finansują strony z fałszywymi newsami
  • 0
  • 1
9.12.2016

Duże marki nieświadomie finansują strony z fałszywymi newsami

„Yoko Ono: w latach 70. miałam romans z Hillary Clinton” – taki nagłówek mogli niedawno zobaczyć czytelnicy serwisu World News Daily Report. Tuż obok znalazła się reklama samochodu firmy Fiat Chrysler Automobiles. Pokazuje to pewne zjawisko: duże marki często nieświadomie finansują strony internetowe rozpowszechniające fałszywe newsy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 grudnia 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2016

Innowacyjne firmy technologiczne z Europy Środkowej coraz bardziej liczą się w regionie EMEA – raport Deloitte

W tegorocznym rankingu firm technologicznie innowacyjnych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) znalazło się 39 firm z Europy Środkowej. Najwyżej, bo na trzecim miejscu w zestawieniu „Deloitte Technology Fast 500 EMEA” uplasowała się polska spółka Codewise. Odnotowała ona wzrost na poziomie ponad 13 tys. proc., czyli istotnie wyższy od średniego wzrostu w regionie EMEA (967 proc.).

8 grudnia 2016