Przyprawy i mieszanki przyprawowe Knorra pod opieką agencji online i offline
  • 0
  • 1
19.12.2016

Przyprawy i mieszanki przyprawowe Knorra pod opieką agencji online i offline

Marka Knorr powierzyła agencji OS3 prowadzenie rocznej komunikacji dotyczącej linii Naturalnie Smaczne oraz przypraw. Agencja zajmie się strategią komunikacyjną oraz działaniami 360° w obszarze on- i offline.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54829 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2016

Oglądamy w galerii handlowej, ale kupujemy w Internecie – badanie SW Research

Ponad połowa osób (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które zamierza nabyć w Internecie – pokazuje badanie „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie agencji Procontent Communication. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama online to obecnie najczęstsze źródła informacji o promocjach w centrach handlowych.