2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 r. – badanie AdEx (infografika)
  • 0
  • 1
20.12.2016

2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 r. – badanie AdEx (infografika)

Po trzech kwartałach 2016 r. wartość reklamy online w Polsce wzrosła o prawie 370 mln zł względem roku wcześniejszego. Wzrost wyniósł 17% – pokazuje badanie AdEx realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska. Od stycznia do września wzrost był dwucyfrowy, dzięki czemu wartość reklamy internetowej osiągnęła w tym czasie ponad 2,53 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2016