Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Konkurs na najgorszy wykres 2016 roku

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 27 grudnia 2016
Słowa kluczowe: najgorszy wykres 2016 roku, zniekształcenie roku 2016, smarterpoland.pl


Rozpoczęła się kolejna edycja konkursu na najgorszy wykres roku. Wykres, który otrzyma najwięcej głosów internautów, zdobędzie tytuł „Zniekształcenia Roku 2016”. Organizatorem konkursu jest blog SmarterPoland.pl.


Raz dziennie, do końca roku, można wskazać swoje typy w ankiecie umieszczonej na blogu. Projekty zgłaszali sami internauci. To wykresy, które w minionych miesiącach prezentowane były na portalach internetowych, w mediach społecznościowych czy na konferencjach branżowych.

Do konkursu nominowano kilkadziesiąt z nich. O tytuł walczy 13 grafik podzielonych na 4 grupy: „Ach te słupki”, „Co tam, panie, w polityce”, „Pole minowe” i „Niefortunne koło”.

W tym konkursie najgorszy oznacza najbardziej nieczytelny, zniekształcający dane lub wypaczający prezentowaną historię.

Nominowane projekty można znaleźć na stronie www.smarterpoland.pl. Tam również znajduje się ankieta umożliwiająca oddanie głosu.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.099539995193481