Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Magda Gessler reklamową lokomotywą 2016 r. według MullenLowe MediaHub

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 2 stycznia 2017
Słowa kluczowe: mullenlowe mediahub, magda gessler, katarzyna dowbor, lokomotywy reklamowe


Która z telewizyjnych gwiazd przyniosła stacji najwięcej pieniędzy z reklam? Kto zyskał, kto stracił, a kto całkiem wypadł z rankingu? Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę raportu na temat najlepiej zarabiających gwiazd telewizji. Podobnie jak w 2015 r., na szczycie zestawienia znalazła się restauratorka Magda Gessler. W 2016 r. zarobiła ona dla „Kuchennych rewolucji” blisko 163 mln zł.


Magda Gessler i TVN mają dwa powody do radości: utrzymanie pierwszej pozycji w rankingu, a także znaczny wzrost przychodów reklamowych zwycięskiego programu. W 2015 r. „Kuchenne rewolucje” zarobiły nieco ponad 125 mln zł.




Stacja TVN wyraźnie zoptymalizowała inwentory, dodając większą liczbę przerw reklamowych. Dzięki temu w 2016 r. liczba prezentowanych przy programie spotów była większa niż przed rokiem – wyjaśnia Michał Bakalarczyk, ekspert ds. reklamy telewizyjnej w MullenLowe MediaHub.



Za sprawą emisji premier i powtórek w prime time z piątego miejsca w 2015 r. na drugie w 2016 r. awansował program „Nasz nowy dom” (Polsat), którego twarzą jest Katarzyna Dowbor. Znana prezenterka zarobiła dla stacji ponad 100 mln zł.

Trzecią lokatę, tak jak przed rokiem, uzyskał format „Twoja twarz brzmi znajomo” (Polsat) z udziałem plejady polskich gwiazd, które dały stacji 99,5 mln zł. O jedno oczko wyżej niż w ubiegłorocznym zestawieniu uplasował się program tej samej stacji – „Taniec z gwiazdami” (w 2016 r. wskoczył do pierwszej piątki).

W top 10 gwiazd – lokomotyw reklamowych znalazł się jeszcze Michał Bryś. „Piekielna kuchnia” (Polsat) z jego udziałem zarobiła prawie 59 mln zł. Na siódmej pozycji uplasował się Robert Janowski z „Jaka to melodia?”, który tym formatem zarobił dla TVP1 57 mln zł.

Ósme miejsce przypada jurorom i prowadzącym „Mam talent”, dzięki któremu TVN wzbogacił się w 2016 r. o 50 mln zł. Przedostatni w zestawieniu Tadeusz Sznuk („Jeden z dziesięciu”) zarobił dla TVP2 prawie 47,5 mln zł.

Pierwszą dziesiątkę zamykają Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, których program „Szkło kontaktowe” (TVN24) zarobił 47 mln zł.

Z wielkich hitów jesiennej ramówki tylko program „Azja express” zbliżył się do czołówki najlepiej zarabiających programów.

Porównanie pierwszej piątki 2016 i 2015 r.



O badaniu
Na podstawie danych ACNielsen Polska, przychody reklamowe brutto.

***
Zobacz również ubiegłoroczne zestawienie:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 614 (13.02)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 606 (10.02)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14053082466125