Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Prudential rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 4 stycznia 2017
Słowa kluczowe: prudential, publicis, bbdo warszawa, smg starcom


Przetarg na obsługę kreatywną marki Prudential trwał od jesieni ubiegłego roku. Z grona sześciu agencji wybrano Publicis. Współpraca ma mieć charakter długoterminowy. Ubezpieczyciel nie zmienia domu mediowego – planowaniem i zakupem mediów nadal zajmuje się SMG Starcom.


W postępowaniu udział brały: dotychczas obsługująca markę agencja BBDO Warszawa oraz agencje Brasil, Change, Grandes Kochonos, GPD i Publicis. Zgodnie z zaleceniami SAR agencjom zaangażowanym w przetarg zostanie wypłacone wynagrodzenie.

Jak podkreśla Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Prudentialu, przetarg podyktowany był wyłącznie wymogami korporacyjnymi. Koncept reklamowy „Młodzi bogowie” autorstwa BBDO Warszawa był nagradzany w konkursach branżowych (m.in. Złote i Srebrne Effie, Golden Arrow), a użyte w kampaniach sformułowania weszły do mowy potocznej i debaty publicznej.

Prudential kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie na emeryturę, ale nie wyklucza promocji kolejnych produktów ubezpieczeniowych w ramach platformy. Obsługą kreatywną firmy w agencji Publicis będzie zajmował się zespół pod kierownictwem Dagmary Witek-Kuśmider oraz Sławomira Figury.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1401150226593