Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Sławomir Jurek na czele działów kreacji i marketingu Discovery w Polsce

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 4 stycznia 2017
Słowa kluczowe: discovery networks ceemea, discovery communications, sławomir jurek



Sławomir Jurek
Discovery Networks CEEMEA poinformował o powołaniu Sławomira Jurka na nowo utworzone stanowisko creative & marketing directora w Polsce. Stanął on na czele zintegrowanych działów kreacji oraz marketingu. Podlega bezpośrednio Katarzynie Kieli, president & managing director Discovery Networks w regionie, która tymczasowo nadzoruje także rozwój biznesu w naszym kraju.


Do zespołu Discovery Sławomir Jurek dołączył ponad rok temu, obejmując funkcję branded content directora CEEMEA. Na nowym stanowisku zajmuje się rozwijaniem strategii komunikacyjnych i marketingowych dla marek nadawcy w Polsce, m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosportu.

Całościowo nadzoruje komunikację marketingową, działania online i B2B, realizując podejście 360°. Przejął obowiązki po dotychczasowym dyrektorze marketingu, Macieju Tkaczu, który rozstał się z firmą, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe.

Przed dołączeniem do Discovery przez ponad 20 lat pracował w polskich i zagranicznych agencjach reklamowych. Był dyrektorem kreatywnym m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide i Euro RSCG 4D oraz chief idea officerem w Cheil Worldwide.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.15306210517883