0 1 5.01.2017Momondo z nowym domem mediowym w Polscefirmy TweetGlobalna wyszukiwarka podróży Momondo.pl wybrała dom mediowy do obsługi w Polsce. Został nim OMD.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.01.2017Marka Go Sport Polska prowadziła teleturniej na FacebookuSieć sklepów Go Sport przygotowała akcję, która nawiązywała do formuły teleturnieju „Koło fortuny”. Na żywo w social media prowadziła konkurs, w którym internauci mieli odgadnąć hasło.
0 1 0 0 0 5.01.2017UOKiK ukarał T-Mobile. Operator ma zapłacić 15 mln zł. Firma zapowiada odwołanie się od decyzjiGranie na czekanie, Szafa gra i Prenumerata – według UOKiK T-Mobile Polska nie uzyskiwał wyraźnej zgody od konsumentów na dodatkowe płatności związane z tymi usługami. Za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów prezes urzędu nałożył na operatora 15 mln zł kary.
0 1 0 0 0 5.01.2017„Bajki rabatów” – Bonarka promuje wyprzedaże, nawiązując do twórczości LemaKrakowskie centrum handlowe Bonarka rozpoczęło zimowe wyprzedaże. Tym razem reklamy nawiązują do zbioru opowiadań „Bajki robotów” Stanisława Lema. W działania ponownie zaangażowała się Małgorzata Kożuchowska – ambasadorka marki.
0 9 0 0 0 5.01.20179 zagranicznych gwiazd reklamujących marki na polskim rynkuParis Hilton sygnuje swoim nazwiskiem serię urządzeń do stylizacji włosów, która jest dostępna we francuskim Lidlu. Kto wie, może w przyszłości ta kolekcja zawita także do Polski... Czy w takim wypadku wizerunek globalnej celebrytki mocno przysłużyłby się detaliście? Angażowanie zagranicznych gwiazd przynosiło dotąd nad Wisłą bardzo różny skutek.