Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Break Free” – studencka reklama Adidasa (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 5 stycznia 2017
Słowa kluczowe: akademia filmowa badenii-wirtembergii, adidas, eugen merher


Studenci Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii w Ludwigsburgu przygotowali nieoficjalny spot marki Adidas. Opowiada on historię starszego mężczyzny, byłego maratończyka, zamkniętego w domu spokojnej starości. Pewnego dnia bohater odnajduje parę zniszczonych butów, które towarzyszyły mu przed laty w biegach.


Od tej chwili za wszelką cenę próbuje wyrwać się z zamknięcia, nawet wbrew szpitalnemu personelowi. Jego wysiłek doceniają inni pacjenci.



Reżyserem 90-sekundowego spotu „Break Free” jest Eugen Merher, zdjęcia wykonał Mortimer Hochberg, produkcją zajęli się: Karli Baumann i Karl Heidelbach. W reklamie wystąpili: Jens Weisser, Herman Van Ulzen, Anja Karmanski, Hiltrud Hauschke i Daniel Hubertus.

Jak mówi cytowany przez „The Huffington Post” Merher, twórcy przesłali reklamę do działu komunikacji Adidasa, jednak marka nie zareagowała. Słowa reżysera wywołały poruszenie wśród internautów. W dyskusji toczącej się w komentarzach pod filmem zarzucają oni marce m.in. to, że obraz starszego człowieka najwidoczniej nie wpisuje się w jej strategię komunikacyjną.

Studenci z Ludwigsburga zasłynęli już kilkoma udanymi produkcjami. Kilka miesięcy temu mogliśmy oglądać niezamówiony spot Volvo – „ABC of Death”. Wcześniejszą realizacją był film „Dear Brother”, również nieoficjalna kreacja przygotowana dla marki Johnnie Walker.

Z kolei w 2013 r. nieoficjalny spot przysporzył problemów Mercedesowi. Studenci w ramach pracy dyplomowej nakręcili wówczas film, w którym samochód klasy C zabija małego Adolfa Hitlera.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Back on Track (2013)
Kilian (13:04 2017-01-10)
Back on Track (2013) Sein letztes Rennen (original title)


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13371109962463