Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Cisza w święta w social media – analiza IRCenter

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 9 stycznia 2017
Słowa kluczowe: ircenter, boże narodzenie, wigilia, sylwester, social media


Polacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.





Tego dnia o 12:00 publikowane były ostatnie posty i komentarze ze świątecznymi życzeniami. Aktywnie było też o poranku – o 9:00 internauci dzielili się swoją radością.



Między świętami w serwisach społecznościowych polscy internauci najczęściej dzielili się informacjami o tym, jakie oglądają seriale i w jakie gry grają. W telewizji największym hitem była kolejna gala KSW.



O 62% spadła z kolei aktywność w sylwestra w porównaniu do trzech poprzednich dni. Największe wzrosty aktywności nastąpiły w tym dniu w południe i o 18:00. Później Polacy odłożyli telefony i wyłączyli komputery.



Zabawę odsypiano 1 stycznia do południa. Internauci wrócili do aktywności w social media dopiero o 21:00.

W analizie przyjrzano się postom z hashtagami, które zostały opublikowane w okresie od 21 grudnia 2016 r. do 2 stycznia 2017 r. Porównano przedpołudnia (9:00–14:00) i popołudnia oraz wieczory (14:00–22:00).


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12928700447083