Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz Badawczych

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 9 stycznia 2017
Słowa kluczowe: arc rynek i opinia, laboratorium analiz badawczych, lab


W ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) – zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LAB-u jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.


Zespół, który powstał na początku grudnia 2016 r., ma skupiać i rozwijać kompetencje badawczo-analityczne firmy. To interdyscyplinarna jednostka łącząca pracowników o różnorodnych kompetencjach i doświadczeniu – w badaniach, analityce czy programowaniu.

LAB działa na styku wielu obszarów. Tworzy centrum kompetencyjne, doskonalące standardy w zakresie metod zbierania, analizy i przetwarzania danych. Rozwija też nowe produkty badawcze. Wspiera projekty zarówno na etapie konsultacji przygotowanych ofert, jak i projektowania oraz przeprowadzania konkretnych analiz w już realizowanych badaniach.

Zarząd ARC Rynek i Opinia dał nam dużą przestrzeń i środki do działania. Dzięki temu mamy możliwość realizacji śmiałych pomysłów i podejmowania się przedsięwzięć, na których zrealizowanie w innych działach brakowałoby czasu. Kreatywne podejście do odpowiadania na pytania klientów za pomocą różnorodnych technik badawczych i analiz to właśnie to, co wyróżnia LAB – podkreśla Michał Dubrawski, kierownik LAB-u, badacz z wieloletnim doświadczeniem.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Fantastycznie!
Ewa (07:15 2017-01-16)
Michał - wielkie gratulacje! :)


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1277060508728