Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 9 stycznia 2017
Słowa kluczowe: carrefour, napoleon, jacek braciak, saatchi & saatchi interactive solutions, dobro, platige image, arena media


Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że „na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!”.


Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji, radiu, Internecie (w tym w social media), w aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz za pośrednictwem materiałów POS.





Działania to kontynuacja repozycjonującej markę zintegrowanej kampanii z Napoleonem w roli głównej. Bohater grany przez Jacka Braciaka wyjaśnia i przybliża odbiorcom 5 strategicznych dla Carrefoura obszarów, którymi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.
  • Strategia i kreacja: Saatchi & Saatchi Interactive Solutions (Magdalena Karaś, client service director, Izabela Ogórek, senior strategic planner, Michał Desowski, deputy creative director, Rafał Nagiecki, design department executive director, Maria Gołosz, TV producer)
  • Reżyseria: Sebastian Pańczyk
  • Produkcja: Dobro
  • Postprodukcja: Platige Image
  • Zakup mediów: Arena Media


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Napoleon
Cogito (11:35 2017-01-11)
Wybór Napoleona, który wykorzystał Polaków w czasie rozbiorów do własnych celów obiecując gruszki na wierzbie nie świadczy najlepiej o wykształceniu i wiedzy historycznej kreatorów oraz aprobujących ta kampanię. Ciekawe jaki ubaw z tego maja sami Francuzi dla których Napoleon nie jest bynajmniej bohaterem za bardzo pozytywnym.


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 610 (16.01)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 603 (18.01)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11062502861023