Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Grupa Wirtualna Polska mniejszościowym akcjonariuszem w Fachowcy.pl Ventures

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 10 stycznia 2017
Słowa kluczowe: grupa wirtualna polska, favore.pl, fachowcy.pl


Spółka Fachowcy.pl kupiła platformę internetową Favore.pl należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł Grupa WP została 2-procentowym akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures.


Transakcja została przeprowadzona z wykorzystaniem spółki NextField Investments Limited, która kupiła 100 proc. udziałów spółki Favore.pl bezpośrednio od Grupy Wirtualna Polska.

W rozliczeniu Grupa nabyła akcje Fachowcy.pl Ventures o wartości około 2 mln zł, należące do NextField Investments (po cenie 0,68 zł za akcję). Pozostała część ceny została zapłacona gotówką. NextField Investments odsprzedała wszystkie udziały Favore.pl do Fachowcy.pl Ventures za kwotę równą cenie ich nabycia.

Favore.pl jest platformą internetową przeznaczoną dla polskiego sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Skupia usługodawców różnych dziedzin z terenu całej Polski. Obecnie ma 897 klientów abonamentowych. Na początku stycznia Fachowcy.pl Ventures mieli 2074 aktywnych umów abonamentowych.

Grupa kapitałowa Fachowcy.pl Ventures rozwija technologie wspomagające pozyskanie nowych klientów i zleceń z Internetu. Usługi spółki oferowane są w modelu abonamentowym, a ich docelowym odbiorcą są małe i średnie firmy usługowe.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12994003295898