Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Nośniki reklamowe w warszawskim metrze obsługuje Ströer

Kategoria: Reklama zewnętrzna | Autor: | Data: 10 stycznia 2017
Słowa kluczowe: grupa ströer, ams, warszawskie metro, warszawa, ooh


Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych systemu Esir wykorzystującego ekrany LCD, a także reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra. Firma wygrała przetarg, pokonując AMS.


Podpisana umowa ma umożliwić zaoferowanie klientom firmy w najbliższych miesiącach blisko 4 tys. tablic reklamowych w wagonach oraz 2 tys. ekranów LCD, jak również nowatorskich rozwiązań ambientowych.

Od 2001 r. Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra.

Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Zamierzamy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekania na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie, a co za tym idzie, stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał metra, możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez metra – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Ströer wygrał przetarg, pokonując AMS, który przez ostatnie lata dysponował wyżej wymienionymi powierzchniami.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.104740858078