Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Shop Doctor ambasadorem marki Toptextil

Kategoria: Public Relations | Autor: | Data: 10 stycznia 2017
Słowa kluczowe: marek borowiński, shop doctor, toptextil



dr Marek Borowiński – Shop Doctor
Firma Toptextil jest importerem materiałów obiciowych. Jej ambasadorem został dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany jako Shop Doctor.


W zakresie tkanin, psychologii koloru i wsparcia marketingowego Toptextil współpracuje z Markiem Borowińskim już od około czterech lat. Rolą Shop Doctora jako ambasadora będzie:
  • przedstawienie marki z nowej, ciekawszej strony,
  • prowadzenie spotkań z dekoratorami wnętrz,
  • prezentowanie marki w salonach meblowych i na targach branżowych,
  • uświadamianie konsumentom znaczenia jakości tkaniny obiciowej przy wyborze mebli.



Dr Marek Borowiński jest założycielem firmy Shop Doctor, sędzią międzynarodowych konkursów na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, tzn. wyjaśnia, jak mózg klienta odbiera sklep, firmę czy też produkt.

Nawiązanie jeszcze ściślejszej współpracy ze specjalistą jest elementem strategii rynkowej firmy Toptextil.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.19665694236755