Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Nowi specjaliści w Walk Creative

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 11 stycznia 2017
Słowa kluczowe: walk creative, angelika kobylarz, radosław drzazga, andrzej kownacki



Angelika Kobylarz, Radosław Drzazga, Andrzej Kownacki
Do działu client service Walk Creative dołączyła Angelika Kobylarz jako senior account manager. Szeregi działu kreacji zasilili: Radosław Drzazga – art director oraz Andrzej Kownacki – creative group head.


Angelika Kobylarz ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów reklamowych dla polskich i międzynarodowych marek. Przez ostatnie 3 lata pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. marki Vision Express, Costa Coffee, Oceanic, Herbapol, województwo lubelskie czy Fundacja Zwierzęca Polana.

Doświadczenie zawodowe zdobywała również w TippingPoint (Grupa TBWA) przy obsłudze takich marek, jak BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex. W Walk Creative na stanowisku senior account manager zajmie się obsługą kluczowych klientów agencji.

Radosław Drzazga karierę zawodową rozpoczął w 2007 r., tworząc kreacje projektów interaktywnych w Grupie MNI. Od 2010 r. jako współwłaściciel agencji Thinkeractive odpowiadał za jej dział kreatywny. Pracował dla takich marek, jak Ergo Hestia, Sharp czy Gothaer.

W 2013 r. objął stanowisko digital art directora w San Markos. Nadzorował tworzenie konceptów i projektowanie graficzne rozwiązań łączących kanały off- i online, m.in. dla marek Costa, AA, Budimex, Lubelskie. Przez ostatnie 2 lata rozwijał markę kosmetyków Organic Series, zajmując się strategią i kreacją. W Walk Creative jako art director tworzy i realizuje koncepcje kreatywne kampanii.

Andrzej Kownacki z branżą reklamową jest związany od siedemnastu lat. W tym czasie zajmował stanowisko senior art directora m.in. w Gruppa66 (Ogilvy & Mather), Lowe Warsaw i Change. Realizował kampanie dla marek takich jak Bols, Coca-Cola, Dell, DHL, Fortis Bank, GE Money Bank, HSBC, IBM, Kropla Beskidu, Lexus, PKO BP, Play, Toyota, TP czy Plus GSM. Współtworzone przez niego projekty były nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych.

Do jego obowiązków na stanowisku creative group head w Walk Creative należy tworzenie konceptów kreatywnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji oraz koordynowanie pracy jednego z zespołów kreatywnych.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.14721894264221