Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Awanse w kreacji K2

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 11 stycznia 2017
Słowa kluczowe: zofia smełka, maciej robak, k2



Zofia Smełka, Maciej Robak
Agencja K2 stworzyła nowe stanowisko w dziale kreacji – digital group head. Funkcję tę objęła Zofia Smełka poprzednio pełniąca rolę senior creative copywritera. Maciej Robak awansował na senior art directora.


Zofia Smełka będzie sprawować nadzór kreatywny nad kluczowymi klientami agencji, tj. Ikeą, Saturnem i Janssenem. Będzie dbać o poziom kreacji oraz rozwój nowych obszarów z pogranicza strategii, customer service design i technologii.

Dołącza do creative directorów K2 (Jakuba Sagana i Łukasza Szyszki) jako osoba współodpowiedzialna za dalszą ewolucję działu kreacji. Z wykształcenia jest psychologiem, a w branży reklamowej pracuje od dziesięciu lat. Laureatka nagród, m.in. w KTR, Golden Drum, Effie, Mixx Awards czy Innovation Awards oraz jurorka w konkursach organizowanych przez SAR.

Realizowała kampanie tradycyjne, online i cross-media oraz działania w social media. Współtworzyła aplikacje mobilne (np. dla Samsunga i Polskiego Czerwonego Krzyża). W marketingu korzysta z metodologii service design, czyli projektowania produktów i usług zorientowanego na użytkownika.

Maciej Robak z K2 związany jest od 2007 r. Od tego czasu stworzył tysiące projektów dla takich klientów, jak m.in. CD-Projekt, Coca-Cola, Durex, LG, Teatr Wielki Opera Narodowa czy Uber.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.15075993537903