„Wpadnij na przegląd do ginekologa” – 8. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” (wideo)
  • 2
  • 4
24.01.2017

„Wpadnij na przegląd do ginekologa” – 8. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” (wideo)

Co roku nasze samochody przechodzą gruntowny przegląd u mechanika. A czy kobiety pamiętają o regularnym wykonywaniu profilaktycznych badań ginekologicznych? Pyta o to organizacja Kwiat Kobiecości w 8. odsłonie kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem hasło działań brzmi: „Wpadnij na przegląd do ginekologa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54845 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr S.

7 lat temu

Hasło-koszmar

Spot nie lepszy. Ale może po prostu nie jestem grupą docelową kampanii i stąd me negatywne odczucia?

Rozwiń komentarze

23 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.01.2017

Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczych

Tuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.