Generacja Z żyje wirtualnie. Jak młodzi korzystają z urządzeń mobilnych? Analiza Spicy Mobile
  • 0
  • 2
25.01.2017

Generacja Z żyje wirtualnie. Jak młodzi korzystają z urządzeń mobilnych? Analiza Spicy Mobile

Generacja Z to pokolenie nastawione na komunikację tekstową, treści wideo i życie w wirtualnych społecznościach – twierdzą eksperci Spicy Mobile. Agencja sprawdziła, jak z urządzeń mobilnych korzystają dzisiejsi nastolatkowie i dwudziestolatkowie (pokolenie Z), a jak osoby starsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Wchodzę na stronę, ale jeszcze nie kupuję – najczęstsza strategia Amerykanów przy pierwszej wizycie w e-sklepie

Większość (92%) klientów odwiedzających po raz pierwszy stronę sklepu internetowego kieruje się innymi powodami niż chęć dokonania zakupu. Zgodnie z raportem „Nowe spojrzenie na handel” („Reimagining Commerce”), przygotowanym przez firmę Episerver, 45% takich konsumentów zagląda na nią wyłącznie w poszukiwaniu określonego produktu lub usługi, 26% chce porównać ceny, a 11% wchodzi na witrynę, aby poznać sklep.