Jak Google walczył ze szkodliwymi reklamami w 2016 r.?
  • 0
  • 1
26.01.2017

Jak Google walczył ze szkodliwymi reklamami w 2016 r.?

Google ogłosił coroczny „Bad Ads Report” (dawniej „Better Ads Report”). Zawiera on dane na temat zwalczania przez firmę złych praktyk reklamowych w ciągu minionego roku. Są to m.in. informacje o tym, ile szkodliwych reklam usunięto oraz ilu reklamodawców zostało pozbawionych możliwości korzystania z reklam Google w 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2017

25 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Ordo Iuris zawiadamia UOKiK o „dyskryminacyjnych praktykach Facebooka”

Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris zawiadomił prezesa UOKiK o stosowaniu przez serwis Facebook praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nadużywaniu przez niego pozycji dominującej. Jak twierdzą przedstawiciele organizacji, to reakcja na liczne doniesienia dotyczące stosowania przez serwis społecznościowy dyskryminacyjnych praktyk sprzecznych z polskim porządkiem prawnym.