Reklamodawcy przestają odsyłać w spotach telewizyjnych do Internetu – pokazuje badanie MEC
  • 0
  • 1
26.01.2017

Reklamodawcy przestają odsyłać w spotach telewizyjnych do Internetu – pokazuje badanie MEC

Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze 2 lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań. Liczą raczej na naturalny odruch widzów korzystających z drugiego ekranu, by wyszukać markę online – pokazuje badanie MEC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2017