Maffashion na czele światowego rankingu blogerek według ekwiwalentu reklamowego
  • 0
  • 1
26.01.2017

Maffashion na czele światowego rankingu blogerek według ekwiwalentu reklamowego

Julia Kuczyńska, czyli blogerka znana jako Maffashion, zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu opublikowanym przez czasopismo „Women’s Wear Daily”. Kryterium był ekwiwalent reklamowy w 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Ordo Iuris zawiadamia UOKiK o „dyskryminacyjnych praktykach Facebooka”

Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris zawiadomił prezesa UOKiK o stosowaniu przez serwis Facebook praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nadużywaniu przez niego pozycji dominującej. Jak twierdzą przedstawiciele organizacji, to reakcja na liczne doniesienia dotyczące stosowania przez serwis społecznościowy dyskryminacyjnych praktyk sprzecznych z polskim porządkiem prawnym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Globalny handel transgraniczny online będzie rósł o 27% rok do roku – raport Poczty Polskiej

Wzrost handlu transgranicznego to jeden z głównych czynników, które będą miały wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie. Jak wynika z raportu „Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?”, opracowanego przez Pocztę Polską, rynek cross-border w e-commerce zdominowały Chiny, Wielka Brytania, Niemcy i Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.