P&G stanowczo oświadcza: chcemy wiedzieć, za co płacimy w reklamie internetowej
  • 0
  • 1
3.02.2017

P&G stanowczo oświadcza: chcemy wiedzieć, za co płacimy w reklamie internetowej

Procter & Gamble chce jasnych umów z agencjami i wydawcami online, skutecznych reklam i mierzalnych wyników. Opracował więc pięciopunktowy program i stawia podmiotom branży ultimatum: kto go nie zaakceptuje, zniknie z naszej listy współpracowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2017

„Wędrowcy – raport o współczesnych nomadach” Natalii Hatalskiej (infografika)

Współczesny nomadyzm to jeden z aktualnie najszybciej rosnących trendów społecznych – pokazuje raport przygotowany przez Hatalska.com oraz Allegro. Termin ten stosowany jest najczęściej w odniesieniu do osób, które pracują zdalnie i żyją w wielu różnych miejscach, często nie mając stałego adresu zamieszkania. Szacuje się, że do 2035 r. do grona cyfrowych nomadów będzie można zaliczyć nawet miliard osób na całym świecie.