Monitoring kryzysowy jednym z tematów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017
  • 0
  • 1
8.02.2017

Monitoring kryzysowy jednym z tematów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017

Sytuacje kryzysowe wymagają umiejętności zapobiegania wydarzeniom, które mogą zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Pomocny może być tu monitoring mediów. To źródło wiedzy o problemie, a także bezpośredni wgląd w obszary, w których konieczne jest podjęcie działań. O tym m.in. rozmawiać będą uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2017