Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznego
  • 0
  • 1
10.02.2017

Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznego

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu „Certyfikowany Produkt Sokowniczy” (ang. „Certified Juice Product” – w skrócie „CJP”).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bohdan Juchniewicz

7 lat temu

Tytuł bez sensu

Jak można taki brzydki tytuł dalej rozpracowywać? Sokowniczy? A dlaczego nie może być certyfikowana rodzina soków, jeśli ma obejmować całą grupę, a nie tylko sok?

10 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
10.02.2017

Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQS

Walentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.