Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznego

Kategoria: Przetargi | Autor: | Data: 10 lutego 2017
Słowa kluczowe: kups, cjp, znak graficzny


Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu „Certyfikowany Produkt Sokowniczy” (ang. „Certified Juice Product” – w skrócie „CJP”).


Kolejne zadania to:
  • opracowanie komunikatu, który ma towarzyszyć logotypowi umieszczonemu na opakowaniu „CJP”, 
  • opracowanie sposobu rozmieszczenia logotypu, hasła, „CJP” oraz przykładowych oświadczeń zdrowotnych i/lub żywieniowych na przykładowej etykiecie soku,
  • opracowanie księgi znaku dla „CJP”.
 
Oferty należy dostarczać osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby KUPS (ul. Rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 Warszawa). Termin składania ofert upływa 24 marca 2017 r. o godz. 14.00, natomiast realizacja zamówienia musi nastąpić do 28 kwietnia 2017 r.

W kryteriach oceny ofert 55% stanowić będą rozwiązania kreatywne, 35% – cena, zaś 10% – termin realizacji zamówienia. Wartość oferty nie może przekroczyć 12 tys. zł netto.

Więcej szczegółów można poznać na stronie www.kups.org.pl.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Tytuł bez sensu
Bohdan Juchniewicz (11:54 2017-02-13)
Jak można taki brzydki tytuł dalej rozpracowywać? Sokowniczy? A dlaczego nie może być certyfikowana rodzina soków, jeśli ma obejmować całą grupę, a nie tylko sok?


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.1295530796051