Facebook zapowiada zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców
  • 0
  • 1
13.02.2017

Facebook zapowiada zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców

10 lutego Facebook ogłosił zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców oraz poszerzenie wyboru opcji zakupu reklam wideo na Facebooku, Instagramie i za pośrednictwem Audience Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54848 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2017

Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQS

Walentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.