Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenter
  • 0
  • 3
13.02.2017

Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenter

Temat walentynek przewija się w polskim Internecie przez cały rok. Użytkownicy już od marca mają nadzieję, że przyszłoroczne święto wreszcie będą mogli spędzić z partnerem lub partnerką. Spędzenie walentynek z drugą połówką to jedno z postanowień noworocznych. Firma IRCenter sprawdziła, co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób spędzą go użytkownicy mediów społecznościowych?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2017

10 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2017

Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQS

Walentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.