Pierwszy rok Netflixa w Polsce – analiza Gemiusa
  • 0
  • 1
13.02.2017

Pierwszy rok Netflixa w Polsce – analiza Gemiusa

W styczniu 2016 r. stronę internetową Netflixa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników Sieci (PC). Przez kolejnych 7 miesięcy zainteresowanie serwisem było jednak znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa zainteresowanych pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2017

Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenter

Temat walentynek przewija się w polskim Internecie przez cały rok. Użytkownicy już od marca mają nadzieję, że przyszłoroczne święto wreszcie będą mogli spędzić z partnerem lub partnerką. Spędzenie walentynek z drugą połówką to jedno z postanowień noworocznych. Firma IRCenter sprawdziła, co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób spędzą go użytkownicy mediów społecznościowych?

10 lutego 2017