The Love Index 2016, czyli najbardziej kochane marki w badaniu Accenture Interactive (wideo)
  • 1
  • 2
14.02.2017

The Love Index 2016, czyli najbardziej kochane marki w badaniu Accenture Interactive (wideo)

Marki świata cyfrowego, takie jak Netflix, Amazon, Apple czy Facebook, wyprzedziły te znane z tradycyjnej gospodarki i skradły serca konsumentów. Takie wyniki przyniosła pierwsza edycja raportu „The Love Index” firm Accenture Interactive i Fjord. Co decyduje o tym, że marki funkcjonujące w Internecie kochamy bardziej? I czy mogą one na tym zarobić?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2017