Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”
  • 0
  • 1
16.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

Najnowszy numer „Marketera+” pomaga zmierzyć się z tym skomplikowanym i złożonym zagadnieniem. Jest ono niezbędnym elementem w drodze do sukcesu w działaniach marketingowych.

Przydatne narzędzia

W „Marketerze+” eksperci dzielą się licznymi wskazówkami, a zestawienia i porady podane są w przyjaznej i atrakcyjnej formie. Ramki i wyróżnienia pomagają lepiej zapamiętać przekazywane informacje, tworząc podręcznik komunikacji dla marketera XXI wieku.

Na niemal 120 stronach „Marketera+” znajdziesz ponad 50 inspirujących przykładów komunikacji marek, jak również odpowiedzi na następujące pytania:

  • Czym jest wartościowa komunikacja?
  • Jaki wpływ na późniejszą komunikację marki ma pozycjonowanie?
  • Jak zbudować reputację, która przywiąże klientów do twojego produktu?
  • Jak wygląda proces audytu komunikacji i od czego go zacząć?
  • Jakie cechy ma skuteczny komunikat i jak dostosować go do zmieniającego się odbiorcy?
  • Czym są insighty konsumenckie i jak ich szukać?
  • Jak zaplanować strategię komunikacji krok po kroku?
  • Jakie są najczęstsze błędy w komunikacji językowej i wizualnej marek?
  • Czy w procesie komunikacji postawić na argumenty racjonalne, czy emocjonalne?
  • Jak dostosować komunikację marketingową do etapu, na jakim znajduje się klient w procesie zakupowym?
  • Czemu służą i jak powinny być tworzone slogany reklamowe?
  • Jak znaleźć wyróżnik marki (USP) produktu lub usługi?
  • Jak komunikować korzyści w komunikacji z klientami i jak przedstawiać cenę?
  • Dlaczego prawda w komunikacji jest dziś ważniejsza niż wcześniej i jaki ma to związek z pokoleniem Z?
  • Jak Twoja marka może zyskać na potknięciach polityków, rozwodach celebrytów czy zwycięstwach sportowców?
  • Czego nie robić, aby marketing czasu rzeczywistego nie wpłynął negatywnie na twoją markę?
  • Jak usprawnić komunikację w procesie tworzenia materiałów drukowanych?
  • Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany, by czytelnik od niego nie uciekł?
  • Jaka powinna być struktura artykułu sponsorowanego przygotowanego do druku, a jaka przeznaczonego do Internetu?
  • Jak wygląda proces projektowania skutecznej infografiki i jakie są najlepsze narzędzia do jej projektowania?
  • Jak zaprojektować landing page, aby przyciągnąć uwagę odbiorców?
  • Jak wykorzystać personalizację do generowania większej liczby leadów?
  • Jaki wpływ na komunikację e-mailową ma kolor?
  • Czym są autorespondery i jak wykorzystać je w komunikacji e-mail marketingowej?
  • Jak zmienił się wygląd reklam w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej?
  • Jak wykorzystać geolokalizację w kampaniach mobilnych?
  • W jaki sposób połączyć komunikację SMS z innymi kanałami marki?
  • Jakie są możliwości realizacji celów wizerunkowych i sprzedażowych w ramach kampanii na Facebooku?
  • Na jakich poziomach warto optymalizować działania komunikacyjne na Facebooku?

Wśród wskazówek udzielanych przez ekspertów na łamach „Marketera+” znajdziesz także i te:

  • co zrobić, by klienci pokochali twoją markę,
  • jak zintegrować myślenie o różnych modelach marketingowych,
  • jakie są 4 główne pułapki marketingowe i jak się przed nimi ustrzec,
  • jak stworzyć model marketingowy dla swojej firmy, integrujący nowe koncepcje i trzymający w ryzach narzędzia i tożsamość firmy.

Wartościowych porad udziela również Roman Grygierek, prezes firmy Inis w wywiadzie, w którym przekonuje, że marketer powinien być jak szef kuchni.

Zestawienia przygotowane w najnowszym „Marketerze+” to:

  • 10 zasad pozycjonowania marki
  • 4 cechy skutecznego komunikatu
  • Pytania przydatne przy analizie materiałów komunikacyjnych
  • Pytania przydatne przy tworzeniu strategii komunikacji
  • 4 sposoby na skuteczne hasło reklamowe
  • Jak znaleźć wyróżnik marki krok po kroku
  • Model cecha – zaleta – korzyść
  • Jak komunikować się z pokoleniem Z
  • Gdzie spotkasz użytkowników z pokolenia Z (15–24-latków)
  • Najczęściej popełniane błędy w real-time marketingu
  • Błędy popełniane przy wycenie materiałów w drukarni
  • Zasady budowania skutecznego tytułu i leadu artykułu promocyjnego
  • Pytania, które pomogą ci ułożyć plan skutecznej infografiki
  • Elementy skutecznego landing page’a
  • Elementy, które warto testować w komunikacji e-mailowej
  • Przepis na skuteczny komunikat SMS

Prenumeratę magazynu lub pojedyncze egzemplarze można kupić na stronie sklep.marketerplus.pl

Magazyn od 15 lutego dostępny jest również we wszystkich Empikach.

Autorzy tego numeru „Marketera+” to:

Aleksandra Adamczyk, Justyna Bakalarska, Iwona Bates, Michał Bonarowski, Piotr Chojnacki, Jan Czerniawski, Krzysztof Dobies, Joanna Drabent, Diana Drobniak, Anna Iller, Roman Grygierek, Artur Jabłoński, Radosław Kaczmarek, Paweł Kański, Marcin Kociuba, Agata Makowska, Robert Marczak, Agnieszka Maszewska, Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Aleksandra Niegowska, Marcin Ochmański, Andrzej Ogonowski, Agnieszka Padzik-Wołos, Marek Seralis, Albert Stęclik, Piotr Stohnij, Adam Szałamacha, Jacek Szlak, Paweł Tkaczyk, Wojciech Walczak, Joanna Warszawska, Martyna Wieczorek, Maja Wiśniewska, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Maciej Wysocki, Katarzyna Zalewska.

(Informacja promocyjna)

15 lutego 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2017

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie – 4. Targi Rozwiązań IT, e-Commerce i Urządzeń Mobilnych

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w handlu? Jak unikać pułapek prawnych w aplikacjach mobilnych oraz prowadzić skuteczny i nienachalny e-mail marketing? Odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można znaleźć na Targach Mobile IT, które odbędą się 22 i 23 lutego w Expo Kraków. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce.