Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

BrainJuice Group ma nowego dyrektora operacyjnego

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 16 lutego 2017
Słowa kluczowe: paweł lach, brainjuice group



Paweł Lach
W październiku 2016 r. pracę w BrainJuice Group rozpoczął Paweł Lach. W agencji powierzono mu stanowisko dyrektora operacyjnego.


Obecnie zajmuje się on kreacją, szeroko pojętym obszarem online, produkcją wideo oraz realizacjami programistycznymi. Zarządza także działem strategii.

Wcześniej związany był z takimi agencjami, jak Grupa RX, Efigence oraz Polcode, gdzie był project managerem zarządzającym projektami interaktywnymi. Pracował także w Communication Unlimited jako szef nowych technologii.

Do BrainJuice Group przeszedł z 24/7 Communication, gdzie jako production manager zarządzał działami wideo, kreacji, social media i analiz danych oraz odpowiadał za współpracę z podwykonawcami. Ma również kompetencje w zakresie prowadzenia kompleksowych kampanii wyborczych na poziomie samorządu i wyborów parlamentarnych.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11703419685364