Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Marka Lay’s przesłała uśmiech przez całą Polskę (wideo)

Kategoria: Experiential marketing | Autor: | Data: 16 lutego 2017
Słowa kluczowe: lay’s, ewesa, vml, bbdo, omd, questia, sopot, zakopane


Aktywacja marki Lay’s polegała na przekazaniu uśmiechu na odległość setek kilometrów przy użyciu specjalnych paczek chipsów. 24 stycznia w Zakopanem stanęła tajemnicza winda.


Kiedy przechodzień nacisnął przycisk z symbolem uśmiechu, drzwi windy otwierały się. Za nimi umieszczony był ekran, który ukazywał młodych twórców z YouTube, znajdujących się w tym samym momencie na molo w Sopocie.







Zainteresowani mogli porozmawiać z twórcami kanału Jelenie Jaja. Piotr Jeleń, Michał Floriańczyk i Sebastian Ferlei zachęcali do przesłania uśmiechu na odległość 710 kilometrów.







Działania promowały nowe smaki chipsów (Temperamentną Salsę i Sezonowany Stek) oraz przypominały o akcji „Uśmiechnij się z Lay’s”. W jej ramach za każde zamieszczone w social media selfie z promocyjnym opakowaniem marka przekazuje 1 zł na rzecz wybranych fundacji charytatywnych.





Kreacja, realizacja eventu i produkcja filmu: Ewesa. Przy aktywacji pracowały również agencje: VML, BBDO, OMD i Questia.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.097052812576294