Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

„Fanpage Trends” – styczeń 2017. Robert Lewandowski powraca na szczyt

Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: | Data: 17 lutego 2017
Słowa kluczowe: sotrender, fanpage trends, robert lewandowski, tymbark, ucho prezesa, san escobar


Kto był najpopularniejszy w styczniu 2017 r. na polskim Facebooku? Czy ten miesiąc, podobnie jak w minionych latach, upłynął pod znakiem WOŚP? Sotrender przygotował raport „Fanpage Trends”.


Największe profile na polskim Facebooku – „Fanpage Trends” styczeń 2017:


Wraz z początkiem roku firma odświeżyła raport. Najważniejsza zmiana dotyczy obowiązującej od trzech lat zasady, że w zestawieniach pojawiają się tylko profile mające więcej niż 50% fanów z Polski. Zmieniono to kryterium na kryterium języka – od tej pory profile komunikujące się przynajmniej w 10% po polsku uznawane są za polskie.

Najważniejszą tego konsekwencją jest powrót piłkarzy występujących w ligach zagranicznych, w tym Roberta Lewandowskiego, który do tytułu najpopularniejszego Polaka na Instagramie może dołożyć tytuł najpopularniejszego Polaka na Facebooku.

W piętnastce największych profili pojawił się także Jakub Błaszczykowski (na drugiej pozycji) oraz Łukasz Piszczek zamykający pierwszą dziesiątkę. Dawna trójka z Dortmundu znowu razem.

Jednocześnie Sotrender przypomina, że w raportach pojawiają się jedynie aktywne profile, stąd nieobecność Wojciecha Szczęsnego, bramkarz Arsenalu, który na Facebooku milczy od maja 2016 r.

Największe profile w kategorii FMCG – „Fanpage Trends” styczeń 2017
:


Kolejna nowość w raportach to zbiorcza kategoria – FMCG. Największą stroną w tej branży jest Tymbark, przed Coca-Colą i Małym Głodem. Najlepiej fanów angażują natomiast: Maybelline New York, J.A. Baczewski Vodka Monopolowa i E. Wedel.

Najszybciej rosnące profile na polskim Facebooku – „Fanpage Trends” styczeń 2017:


Najszybciej rosnące profile to dwa hity stycznia – „Ucho Prezesa” i San Escobar. Oba praktycznie od zera zdobyły setki tysięcy fanów. Nic w tym dziwnego. Sprawą San Escobar żył w grudniu i styczniu cały Internet, a fenomen „Ucha Prezesa” już dawno wykroczył poza YouTube i dotarł nawet do ośrodków władzy.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.10396218299866