Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Blachotrapez oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kategoria: Public Relations | Autor: | Data: 17 lutego 2017
Słowa kluczowe: blachotrapez, pzpn, polski związek piłki nożnej, piłka nożna, reprezentacja polski w piłce nożnej


15 lutego producent pokryć dachowych i elewacyjnych Blachotrapez uzyskał tytuł oficjalnego partnera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa została podpisana w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 r.





W trakcie dwuletniego kontraktu firma będzie sponsorem drużyny narodowej do końca eliminacji mistrzostw świata oraz – w razie awansu – na czas turnieju finałowego w Rosji. Ponadto została partnerem portalu www.laczynaspilka.pl, który zrzesza kibiców.


Renata Skawska, współwłaścicielka firmy Blachotrapez i Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN

Umowa upoważnia Blachotrapez do posługiwania się tytułem oficjalnego partnera piłkarskiej reprezentacji Polski oraz do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji.

Logo firmy pojawi się z kolei w reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i na zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.


Od lewej: Rafał Michalski, prezes zarządu Blachotrapezu, Renata Skawska, współwłaścicielka firmy, Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN, Andrzej Placzyński, prezes zarządu Lagardere Sports Poland


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12538504600525