Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Grzegorz i Anna Bardowscy z programu „Rolnik szuka żony” promują markę Ciech Sarzyna (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 17 lutego 2017
Słowa kluczowe: grzegorz bardowski, anna bardowska, ciech sarzyna, rolnik szuka żony, pompidou, they.pl, starlink


Grzegorz Bardowski, znany z programu telewizyjnego „Rolnik szuka żony 2”, został twarzą kampanii reklamowej firmy Ciech Sarzyna – producenta środków ochrony roślin. Wraz z małżonką Anną weźmie udział w aktywnościach prowadzonych w telewizji, mediach drukowanych, elektronicznych oraz społecznościowych.


Kampania podkreśla polskie pochodzenie spółki i jej szerokie portfolio produktów agro. Hasło przewodnie działań to: „Stąd jesteśmy, tu rośniemy”, a promowane są przede wszystkim środki chwastobójcze, ale też grzybobójcze.

Państwo Bardowscy znani są z programu „Rolnik szuka żony 2” emitowanego w TVP, a także z własnych aktywnych działań na YouTube, gdzie mają własny kanał skierowany do rolników.



Zaplanowane działania marketingowe z udziałem małżeństwa obejmują m.in. emisję spotu w polskich stacjach telewizyjnych (kanały TVP, Polsatu, kanały tematyczne), radiowych (Program 1 Polskiego Radia wraz z rozgłośniami regionalnymi, RMF FM), reklamę zewnętrzną oraz kampanię promocyjną w prasie branżowej i Internecie.



Kampanię przygotowała agencja Pompidou, działania online prowadzi They.pl, media zakupił Starlink. Działania prowadzone będą od lutego do czerwca.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.10976004600525