Marka Nike zaprezentowała sportowy hidżab (wideo)
  • 1
  • 1
9.03.2017

Marka Nike zaprezentowała sportowy hidżab (wideo)

W 2018 r. Nike zamierza rozpocząć sprzedaż hidżabu dla muzułmańskich kobiet. Tradycyjne okrycie głowy ma zostać przystosowane do uprawiania sportu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2017

Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.