FFiL Śnieżka wybrała dom mediowy
  • 0
  • 1
16.03.2017

FFiL Śnieżka wybrała dom mediowy

Producent farb i lakierów FFiL Śnieżka zakończył przetarg na obsługę mediową działań reklamowych. Wygrał dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2017

15 marca 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2017

Jak zmieni się rola sklepów stacjonarnych w niedalekiej przyszłości? Raport z badania SW Research

Technologiczna rewolucja sprawiła, że rola tradycyjnych sklepów ulega zmianie. Coraz częściej wizyta w sklepie nie jest związana z zamiarem bezpośredniego zakupu. Klienci chętnie korzystają z oferty wielokanałowej sprzedaży. Sklepy postrzegają jako jeden z elementów zakupowej układanki, opisywanej jako showrooming, ROTOPO czy ROPO. Jak będzie wyglądał handel w 2025 r.? Przewidywania konsumentów zbadała firma SW Research na zlecenie marki Leroy Merlin.