Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 r.
  • 0
  • 2
17.03.2017

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 r.

Handel przeznaczył na reklamę w 2016 r. ponad 1/4 więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2017

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2017

Kampania Davines „Wspieram piękno” – podsumowanie (wideo)

Kampania „Wspieram piękno” skierowana była do międzynarodowej społeczności fryzjerów współpracujących z marką Davines. Zachęcała do opowiedzenia o podejmowanych działaniach non profit na rzecz otoczenia. Zgłaszane projekty obejmowały inicjatywy, których celem była pomoc innym („social beauty”), ochrona środowiska („environmental beauty”) lub upiększenie przestrzeni wokół nas („artistic beauty”). Firma podsumowuje efekty prowadzonych działań.