Szymon Majewski ambasadorem marki Actimel. Przekonuje, że bycie hipsterem to nie lada wyzwanie (wideo)
  • 1
  • 1
22.03.2017

Szymon Majewski ambasadorem marki Actimel. Przekonuje, że bycie hipsterem to nie lada wyzwanie (wideo)

Nawet najgorszą pogodę można pokonać siłą motywacji – przekonuje Szymon Majewski w kampanii Actimela. Na przykład hipsterowi z placu Zbawiciela mróz i śnieg nie przeszkodzą w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę „Men-Ella”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 marca 2017