Rebranding studia produkcyjnego Timecode
  • 0
  • 4
3.04.2017

Rebranding studia produkcyjnego Timecode

Niezależny dom produkcyjny Timecode specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych rozwija strukturę i tworzy dział produkcji wideo branded content. Odświeża też wizerunek, wprowadzając uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis WWW.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2017

Henrykowie na rynku technologii i finansów – wyniki badania GfK Polonia i Clue PR

Z jednej strony wygodne życie, niezależność, fascynacja technologiami, szukanie adrenaliny. Z drugiej mieszkanie na kredyt i obawa o utratę statusu. Z tymi sprzecznościami zmaga się henryk lub henryka (z ang. High Earner, Not Rich Yet) – przedstawiciel grupy społecznej, która za chwilę może stać się tak wyczekiwaną w Polsce wyższą klasą średnią. Czym charakteryzuje się ta grupa? Sprawdziły to firmy GfK Polonia i Clue PR.