Rusza „Lufthansa Memory Network”. Pasażerowie podzielą się wspomnieniami z podróży
  • 0
  • 2
3.04.2017

Rusza „Lufthansa Memory Network”. Pasażerowie podzielą się wspomnieniami z podróży

3 kwietnia rozpoczęła się kampania internetowa „Lufthansa Memory Network”. Jej hasło przewodnie to: „Ready to remember?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2017

Henrykowie na rynku technologii i finansów – wyniki badania GfK Polonia i Clue PR

Z jednej strony wygodne życie, niezależność, fascynacja technologiami, szukanie adrenaliny. Z drugiej mieszkanie na kredyt i obawa o utratę statusu. Z tymi sprzecznościami zmaga się henryk lub henryka (z ang. High Earner, Not Rich Yet) – przedstawiciel grupy społecznej, która za chwilę może stać się tak wyczekiwaną w Polsce wyższą klasą średnią. Czym charakteryzuje się ta grupa? Sprawdziły to firmy GfK Polonia i Clue PR.