„Świadomy crowdsourcing” – raport Weber Shandwick na temat trendów w innowacjach
  • 0
  • 1
4.04.2017

„Świadomy crowdsourcing” – raport Weber Shandwick na temat trendów w innowacjach

Zwiększanie świadomości problemów związanych m.in. ze zmianami klimatycznymi, ubóstwem oraz stanem zdrowia społeczeństw, a także współtworzenie eliminujących je rozwiązań. To cel, w który organizacje mogą angażować decydentów, naukowców i konsumentów. Jak mogą to robić? Sposoby przedstawiła firma Weber Shandwick w raporcie „Świadomy crowdsourcing”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2017