Podsumowanie kampanii „Nestlé porusza Polskę” 2016 (wideo)
  • 3
  • 1
6.04.2017

Podsumowanie kampanii „Nestlé porusza Polskę” 2016 (wideo)

Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz popularniejsze. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy. Niestety, nie każda może przeznaczyć środki z budżetu na ten cel. Firma Nestlé zorganizowała więc konkurs, w którym do wygrania było 16 siłowni terenowych. Teraz podsumowuje działania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2017

5 kwietnia 2017