Jak pracownicy oceniają działania z zakresu employer brandingu? Wyniki badania (infografika)
  • 0
  • 4
10.04.2017

Jak pracownicy oceniają działania z zakresu employer brandingu? Wyniki badania (infografika)

Jakie jest zdanie pracowników na temat działań firmy, w której są zatrudnieni? Jak zmienia się ta opinia na etapie przed rekrutacją, po jej pomyślnym zakończeniu i po wstąpieniu w szeregi firmy? Sprawdził to Learnplace.pl – firma wdrażająca wewnętrzne platformy społecznościowe dla korporacji. Z badania wynika, że firmy niedostatecznie doceniają pierwszy kontakt z kandydatem. Nie wywiązują się też w sposób zadowalający z obietnic przedstawionych podczas rekrutacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2017