Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola Marksa

Kategoria: Marketing internetowy | Autor: | Data: 19 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: red is bad, odzież patriotyczna, karol marks


Marka odzieży Red is Bad przygotowała kolekcję zatytułowaną „Goodbye Mr. Marx”. Towarzyszy temu kampania, w której modele m.in. niszczą dzieła Karola Marksa oraz malują jego popiersie czerwoną farbą.


Zdjęcia zaprezentowane w kampanii ukazują młodych ludzi w ubraniach marki. Wnętrza wypełniają meble i przedmioty charakterystyczne dla epoki PRL-u.

Na półkach meblościanek porozstawiane są dzieła Marksa i podobizny filozofa. Modele niszczą je, m.in. mieląc w maszynce do mięsa czy malując farbą. Fotografie można zobaczyć na stronie marki oraz na jej profilach w serwisach społecznościowych.


Źródło: www.redisbad.pl


Źródło: www.redisbad.pl

Obrazom towarzyszy krótki manifest:

Doceniając wybitny wpływ Czerwieni w niszczeniu człowieczeństwa, kulturalnego dorobku ludzkości i szerzenia cywilizacyjnej zapaści, oddajemy Wam wolność wyrażenia rewolucyjnego zapału. Jedyna niech zatriumfuje! Red is Bad.




Źródło: www.redisbad.pl



Źródło: www.redisbad.pl


Źródło: www.redisbad.pl

W ten sposób twórcy marki, którą sami określają jako skierowaną do „ludzi ceniących wolność i dumnych z polskiej historii”, promują damskie i męskie koszulki, bluzy i kurtki z wiosennej kolekcji.

Autorem koncepcji kampanii jest współwłaściciel Red is Bad, Jakub Iwański, zdjęcia wykonał Marcin Płassowski.

***
Na temat tzw. odzieży patriotycznej i sposobów jej promocji czytaj więcej w artykule:


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Nacjololo - nie wynoś się ponad innych ludzi
Zanderr (17:02 2017-04-20)
Tyle jesteś wart, ile pokory w sobie nosisz i miłości do ludzi. Coś Ci przeszkadza w "ambasadorach marki z metra"? Uważasz, ze jesteś lepszy, jak Pani Młynarska, która obrzucała błotem urlopowiczów nad Bałtykiem?
Nacjololo hipster
Simon (12:17 2017-04-20)
Rozkoszne archaiczni Ci modele, trochę się różnią od widywanych w metrze "ambasadorów" marki ;->


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.12409996986389