Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Bogusław Bardoń strategy & communications partnerem w Publicis Media

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 19 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: bogusław bardoń, publicis media



Bogusław Bardoń
Stanowisko strategy & communications partnera w Publicis Media objął Bogusław Bardoń. Dotychczas był on senior strategy consultantem w agencji reklamowej K2 Internet. W departamencie capability development będzie rozwijał kompetencje całej organizacji w obszarze consumer understanding & insights.


Z branżą reklamową jest związany od ośmiu lat. Przeszedł drogę od marketingu szeptanego do multidyscyplinarnych działań internetowych.

Jako strateg pracował m.in. dla wszystkich marek Coca-Coli, a także dla Heinekena, Desperadosa, MTV i Play. Odpowiadał za kampanie „Desperados Party Challenge”, „1000 zł na głupoty”, „Open Your City”, „Oglądaj ligę jak mistrz”, a ostatnio za kampanię sieci Saturn z udziałem Wojciecha Manna.

Zespół capability development wspiera poszczególne agencje Publicis Media w rozwijaniu wiedzy na temat m.in. zachowań i motywacji konsumentów, roli komunikacji w osiąganiu celów biznesowych, a także strategii budowania platform komunikacyjnych służących realizacji różnych KPI marki.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.17008805274963