Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Maciej Musiał prezentuje „Prawa Korala” w kampanii marki lodów (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 19 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: lody koral, maciej musiał, film grupa, veneo


Wystartowała kampania lodów Koral z udziałem Macieja Musiała – młodego aktora znanego m.in. z ról w serialach „Rodzinka.pl” czy „Ojciec Mateusz”. Działania rozpoczyna emisja spotu telewizyjnego oraz loteria konsumencka „Koraliada”.


Koncepcja działań pod hasłem „Prawa Korala” inspirowana jest popularnymi prawami Murphy’ego. Prawa Korala jednak, w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że wszystko pójdzie tak dobrze, jak to tylko możliwe. Pod warunkiem oczywiście, że będą temu towarzyszyć lody marki.

Spot z młodym aktorem emitowany jest w stacjach TVP oraz Polsat.



24 kwietnia rozpocznie się loteria „Koraliada”. Przez 9 tygodni co tydzień będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4 czy tablety, a w finale samochód Toyota Auris.

Na całoroczną kampanię złożą się również działania w Internecie (w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google), ze szczególnym uwzględnieniem social media. Wsparciem będzie dystrybucja materiałów POS.



Produkcją spotu zajęło się studio Film Grupa. Organizatorem loterii oraz działań w Internecie jest agencja Veneo. Za realizację i działania kreatywne związane z loterią odpowiedzialna jest Natalia Nowak. Nad realizacją całorocznej strategii czuwa Joanna Korczyk-Ulman.

W 2006 r. podobny koncept wykorzystany został w reklamie dezodorantu Axe w Wielkiej Brytanii (tam dezodorant ten występuje pod marką Lynx):



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Słabo
Dorota (10:25 2017-04-26)
Petroniusz mówił, że od tysiąca nagich kobiet większe wrażenie robi jedna naga kobieta. CBDO


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.099168062210083