Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Coca-Cola z kampanią promującą limonkowy wariant napoju (wideo)

Kategoria: Kampanie reklamowe | Autor: | Data: 21 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: coca-cola, blowek, rezigiusz, martin stankiewicz, ciocia & wujaszek liestyle, abstrachuje.tv, mccann, mediacom, fortis, smg liquid thread, rc2 raczkiewicz chenczke consultants


Marka Coca-Cola wprowadziła na polski rynek wariant swojego sztandarowego napoju o smaku limonkowym. W kampanię nowości zaangażowani są twórcy znani z YouTube, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia & Wujaszek Liestyle czy współtwórcy kanału Abstrachuje.TV.


Coca-Cola Lime ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają wśród dostępnych produktów nowych, nieoczywistych smaków.

Kampania pod hasłem „Bądź limonką!” zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz wyjścia poza schematy. Będzie prowadzona w telewizji, webTV, na outdoorze w największych miastach w Polsce oraz w kinach podczas popularnych seansów.



Zaplanowano również działania w Internecie, w tym w kanałach społecznościowych.




  • Kreacja: McCann
  • Strategia kampanii, planowanie i zakup mediów: Mediacom
  • Adaptacja materiałów graficznych na polski rynek: Fortis
  • Aktywności w Internecie, w tym w social media: SMG Liquid Thread
  • Działania PR: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11566185951233